Μπορείτε να μας βρείτε σε ένα ιστολόγιο για την ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΑΔΑ...ΕΛΛΗΝΩΝ ΠΑΛΙΓΓΕΝΕΣΙΑ 2 και ένα ιστολόγιο για την ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ...ΕΛΛΗΝΩΝ ΠΑΛΙΓΓΕΝΕΣΙΑ 3.Με τιμή,
Πελασγός και συνεργάτες


ΣΗΜΑΝΤΙΚΗ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ : Η "ΕΛΛΗΝΩΝ ΠΑΛΙΓΓΕΝΕΣΙΑ" ΠΕΡΝΑΕΙ ΣΕ ΦΑΣΗ ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΗΣ ΤΟΥ ΙΣΤΟΤΟΠΟΥ ΜΕ ΣΚΟΠΟ ΤΗΝ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΚΑΙ ΤΗ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ. ΜΕΙΝΕΤΕ ΣΥΝΤΟΝΙΣΜΕΝΟΙ.. ΣΥΝΤΟΜΑ...


«Το Γένος ποτέ δεν υποτάχθηκε στο Σουλτάνο! Είχε πάντα το Βασιλιά του, το στρατό του, το κάστρο του. Βασιλιάς του ο Μαρμαρωμένος Βασιλιάς, στρατός του οι Αρματωλοί και κλέφτες, κάστρα του η Μάνη και το Σούλι»

Θεόδωρος Κολοκοτρώνης

Τετάρτη 23 Αυγούστου 2017

ΟΛΘ: «Προάγγελος» πλείστων προβλημάτων η κατάργηση της νυχτερινής βάρδιας για το εμπόριο


Τα «καταστρεπτικά αποτελέσματα» που μέλλει να επιφέρει η υλοποίηση της απόφασης που γνωστοποίησε η Ομοσπονδία Τελωνειακών Υπαλλήλων Ελλάδος, όσον αφορά την κατάργηση της νυκτερινής βάρδιας στην Πύλη «16» του ΟΛΘ, από τις 16/9.

«Η τροποποίηση του ωραρίου λειτουργίας της Πύλης 16 του ΟΛΘ (πύλη διεθνούς εμπορίου), που θα λειτουργεί από τις 16/9 από 06:00 έως 22:00, δεν είναι μια εξέλιξη που θα βλάψει μόνο τις ελληνικές εξαγωγές και την τοπική οικονομία της Βόρειας Ελλάδας, αλλά αποτελεί ένα διεθνές ζήτημα, αφού θα ανακύψει μεγάλο πρόβλημα με τις ναυτιλιακές γραμμές, που αποτελούν εταιρείες παγκόσμιου επίπεδου και τα πλοία τους θα βρίσκονται για πολλές ώρες στην αναμονή», υπογραμμίζει, ο πρόεδρος του Συλλόγου Ναυτικών Πρακτόρων Θεσσαλονίκης.

Τονίζεται, ότι εκτός από υποστελέχωση των τελωνειακών υπηρεσιών του Α΄ Τελωνείου, που έχει την αρμοδιότητα της Πύλης 16 του ΟΛΘ, η Ομοσπονδία των τελωνειακών υπαλλήλων αναφέρει, ότι η απόφασή της οφείλεται και στη μη ύπαρξη χώρων εναπόθεσης-αποθήκευσης των εμπορευματοκιβωτίων εντός του λιμανιού, όπως και έλλειψη μέσων και υποδομών για την επιτήρηση και τον έλεγχο των εμπορευμάτων.


Υπογραμμίζεται, ότι η διοίκηση του Συλλόγου Ναυτικών Πρακτόρων Θεσσαλονίκης, με επιστολή της προς τα υπουργεία Οικονομικών και Ναυτιλίας, ενημέρωσε για τα καταστρεπτικά αποτελέσματα που θα έχει η απόφαση των τελωνειακών, για το ίδιο το λιμάνι και για όλο τον επιχειρηματικό κλάδο, αλλά και για την υποβάθμιση του ΟΛΘ, έναντι των λιμανιών Μπουργκάς, Αλεξανδρούπολης, Πειραιά και Δυρραχείου.

Στο πλαίσιο αυτό, η διοίκηση του Συλλόγου Ναυτικών Πρακτόρων Θεσσαλονίκης καλεί εκ νέου τα αρμόδια υπουργεία να επιληφθούν του θέματος που έχει προκύψει και να δώσουν την οριστική λύση.

Σύμφωνα με πληροφορίες, εκπρόσωποι των παραγωγικών και επιχειρηματικών φορέων της Βόρειας Ελλάδας, ετοιμάζουν κοινή γραμμή πλεύσης, ώστε να ασκηθούν μεγαλύτερες πιέσεις για την επίλυση του προβλήματος.

Στο μεταξύ, την έντονη ανησυχία του εκφράζει, με επιστολή του προς το υπουργείο Οικονομικών και την Ομοσπονδία Τελωνειακών Υπαλλήλων Ελλάδος (ΟΤΥΕ) και ο Σύνδεσμος Εξαγωγέων Βορείου Ελλάδος (ΣΕΒΕ).

«Δεν κατανοούμε την αιφνίδια απόφαση για περιορισμό κατά το 1/3 της ημερήσιας λειτουργίας της πύλης 16, ο οποίος αναμφίβολα θα πλήξει τις εξαγωγές, αλλά και το ίδιο το λιμάνι, σε μια μάλιστα εξαιρετικά κρίσιμη περίοδο για το ίδιο -αλλά και την οικονομία και την απασχόληση της ευρύτερης περιοχής- ενόψει της ολοκλήρωσης της διαδικασίας παραχώρησης, η οποία έχει δημιουργήσει υψηλές προσδοκίες στην επιχειρηματική κοινότητα για την ανάπτυξή του» αναφέρει ο ΣΕΒΕ και ζητά από τα δύο μέρη να καταβάλλουν κάθε δυνατή προσπάθεια, με στόχο την εξεύρεση αμοιβαία αποδεκτής λύσης.

Πηγή

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου