Μπορείτε να μας βρείτε σε ένα ιστολόγιο για την ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΑΔΑ...ΕΛΛΗΝΩΝ ΠΑΛΙΓΓΕΝΕΣΙΑ 2 και ένα ιστολόγιο για την ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ...ΕΛΛΗΝΩΝ ΠΑΛΙΓΓΕΝΕΣΙΑ 3.Με τιμή,
Πελασγός και συνεργάτες


ΣΗΜΑΝΤΙΚΗ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ : Η "ΕΛΛΗΝΩΝ ΠΑΛΙΓΓΕΝΕΣΙΑ" ΠΕΡΝΑΕΙ ΣΕ ΦΑΣΗ ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΗΣ ΤΟΥ ΙΣΤΟΤΟΠΟΥ ΜΕ ΣΚΟΠΟ ΤΗΝ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΚΑΙ ΤΗ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ. ΜΕΙΝΕΤΕ ΣΥΝΤΟΝΙΣΜΕΝΟΙ.. ΣΥΝΤΟΜΑ...


«Το Γένος ποτέ δεν υποτάχθηκε στο Σουλτάνο! Είχε πάντα το Βασιλιά του, το στρατό του, το κάστρο του. Βασιλιάς του ο Μαρμαρωμένος Βασιλιάς, στρατός του οι Αρματωλοί και κλέφτες, κάστρα του η Μάνη και το Σούλι»

Θεόδωρος Κολοκοτρώνης

Δευτέρα 31 Οκτωβρίου 2016

Β.Πολύδωρας: «Με στεναχώρησε η στάση της ΝΔ - Θέλουν να βάλουν άτομα της διαπλοκής»


Με δηλώσεις του στην ΕΡΤ  απαντά αυτή την ώρα ο Βύρωνας Πολύδωρας σχετικά με τις επικρίσεις που δέχθηκε τα τελευταία 24ωρα  ύστερα από την ανακοίνωση της υποψηφιότητάς του για πρόεδρος του ΕΣΡ.

Τι απαντά για τη στάση της ΝΔ

« Στεναχωρήθηκα πολύ. Με είχε διαγράψει ο κος Σαμαράς. Τι θέλουν να με εξορίσουν από την Ελλάδα; Δεν προβλέπεται ο εξοστρακισμός του Αριστείδη του Δίκαιου. Νιώθω σαν να έπεσε πάνω μου ένας σεισμός χειρότερος από της Ιταλίας!».  Και πρόσθεσε: «Θέλω να θυμίσω σε όσους με έκριναν,  τη διαδρομή μου και να τους ρωτήσω: γιατί δεν πληρώ τα κριτήρια κατά τη γνώμη τους; Τι θα έπρεπε; Για παράδειγμα να μπει πρόεδρος στο ΕΣΡ ο κολλητός του Χριστοφοράκου ή κάποιος που θα βρίσκεται πίσω από τα κανάλια;

Ο διάλογος και η πρόταση

Ο κος Βύρων Πολύδωρας μίλησε για την πρόταση που δέχθηκε από τον  πρωθυπουργό και τον πρόεδρο της Βουλής. Και όπως είπε: «Πρόκειται για μεγάλη τιμή, γιατί δεν λαμβάνουν πολλοί τέτοια πρόσκληση».

Όπως είπε του τηλεφώνησαν  και του είπαν:

Τι θα έλεγες Βύρωνα για πρόεδρος του ΕΣΡ;

Έχω πολλούς εχθρούς.

Έχεις και πολλούς φίλους όμως…

Δεν με θέλει η ηγετική ομάδα της ΝΔ. Θέλουν να απαξιώσουν την υποψηφιότητά μου, δεν ξέρουν ότι εγώ δεν κόπτομαι για την υποψηφιότητα αυτή

Ο Βύρων Πολύδωρας εξήγησε :  «Δεν μετράω ψήφους, δεν πήγα για γαλόνια, είμαι έτοιμος να διευκολύνω με την παραίτησή μου!» Και πρόσθεσε: «Είμαι όμως και σαμουράι, εάν αυτό χρειαστεί!» Και διερωτήθηκε: τι θέλουν, να βάλουν κάποιον της διαπλοκής; Να σας πω εγώ 50 τέτοια ονόματα, συνταγματολόγους κλπ τα οποία είναι εγκεκριμένα από τη διαπλοκή!».

Πηγή

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου