Μπορείτε να μας βρείτε σε ένα ιστολόγιο για την ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΑΔΑ...ΕΛΛΗΝΩΝ ΠΑΛΙΓΓΕΝΕΣΙΑ 2 και ένα ιστολόγιο για την ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ...ΕΛΛΗΝΩΝ ΠΑΛΙΓΓΕΝΕΣΙΑ 3.Με τιμή,
Πελασγός και συνεργάτες


ΣΗΜΑΝΤΙΚΗ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ : Η "ΕΛΛΗΝΩΝ ΠΑΛΙΓΓΕΝΕΣΙΑ" ΠΕΡΝΑΕΙ ΣΕ ΦΑΣΗ ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΗΣ ΤΟΥ ΙΣΤΟΤΟΠΟΥ ΜΕ ΣΚΟΠΟ ΤΗΝ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΚΑΙ ΤΗ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ. ΜΕΙΝΕΤΕ ΣΥΝΤΟΝΙΣΜΕΝΟΙ.. ΣΥΝΤΟΜΑ...


«Το Γένος ποτέ δεν υποτάχθηκε στο Σουλτάνο! Είχε πάντα το Βασιλιά του, το στρατό του, το κάστρο του. Βασιλιάς του ο Μαρμαρωμένος Βασιλιάς, στρατός του οι Αρματωλοί και κλέφτες, κάστρα του η Μάνη και το Σούλι»

Θεόδωρος Κολοκοτρώνης

Πέμπτη 29 Ιανουαρίου 2015

Σοβαρό πρόβλημα με τις νέες ρωσικές φρεγάτες


Θα καθυστερήσει η κατασκευή της τρίτης και της τέταρτης ρωσικής φρεγάτας του σχεδίου 22350, κλάσης“Admiral Gorshkov”, καθώς τα σκάφη θα εφοδιάζονταν με αεροστροβίλους Μ90FR, οι οποίοι όμως κατασκευάζονται στην Ουκρανία. Μετά την έναρξη του πολέμου στις ανατολικές επαρχίες της, η Ουκρανία έχει σταματήσει τις εξαγωγές στη Ρωσία. 

Οι δύο πρώτες φρεγάτες της κλάσης εφοδιάστηκαν με τους εν λόγω αεροστροβίλους. Οι δύο επόμενες όμως δεν πρόλαβαν. Ευτυχώς για τους Ρώσους στο πρόγραμμα κατασκευής των αεροστροβίλων, που κατασκεύαζε η ουκρανική Zorya-Mashproekt συμμετείχε και ρωσική εταιρεία, η ΝΡΟ Saturn, η οποία και θα αναλάβει τώρα, να κατασκευάσει, μόνη της, τους κινητήρες. 

Σε κάθε περίπτωση όμως, ακόμα και καταφέρει να τους κατασκευάσει, η καθέλκυση των δύο νέων φρεγατών θα καθυστερήσει σημαντικά. Η ρωσική εταιρεία ανακοίνωσε πως θα είναι έτοιμη να ξεκινήσει την κατασκευή των αεροστροβίλων το 2017! 

Το πρώτο πλοίο της ομώνυμης κλάσης, το “Admiral Gorshkov” πραγματοποίησε τις πρώτες του δοκιμές μόλις τον Νοέμβριο του 2014. κατά τη διάρκεια των δοκιμών αυτών ελέγχθηκαν η πλοϊμότητα και τα συστήματα ελέγχου, επικοινωνιών και επιτήρησης του σκάφους. Το σκάφος θα εκτελέσει τη δεύτερη φάση των δοκιμών στη Βαλτική, τις αμέσως επόμενες ημέρες και αναμένεται να κηρυχθεί επιχειρησιακό αμέσως μετά το επιτυχές – αν είναι – πέρας τους. 

Τα τρίτο σκάφος της κλάσης καθελκύστηκε τον Δεκέμβριο του 2014, ενώ το τέταρτο αναμένεται να καθελκυστεί στα τέλη του 2015. Το Ρωσικό ναυτικό είχε προγραμματίσει την απόκτηση έξι πλοίων της κλάσης, τα πρώτα τέσσερα εκ των οποίων, θα εντάξει στον Βόρειο Στόλο. Σύμφωνα με τον αρχηγό του Ρωσικού ναυτικού, ναύαρχο Τσιρκόφ, το Ναυτικό έχει ζητήσει τη ναυπήγηση 15 φρεγατών της κλάσης αυτής. 

Οι φρεγάτες της κλάσης έχουν μήκος 165 μ. και εκτόπισμα 4.500 τόννους. Η μέγιστη ταχύτητά τους υπολογίζεται στους 29 κόμβους. Τα σκάφη, λέγεται, ότι παρουσιάζουν μειωμένο ίχνος, αλλά δεν είναι τεχνολογίας στελθ. Ο οπλισμός τους αποτελείται από 16 εκτοξευτές πυραύλων επιφανείας-επιφανείας και επιφανείας-αέρος. Διαθέτουν επίσης ένα πυροβόλο των 130χλστ. και τορπιλοβλητικούς σωλήνες ανθυποβρυχιακών τορπιλών. Μπορούν δε να μεταφέρουν ένα ελικόπτερο Ka-27. 

Η ναυπήγηση των φρεγατών αυτών σηματοδοτεί, για τη Ρωσία, την “ανάσταση” του ναυτικού της, το οποίο αν και διαθέτει περί τα 270 πλοία, είναι όλα “σοβιετικής” κατασκευής, παλαιά και πάνω από τα μισά δεν είναι καν επιχειρησιακά. 

Πηγή: Janes
Απόδοση-Επιμέλεια: http://www.onalert.gr/stories/sobaro-problhma-me-tis-nees-rvsikes-fregates/40363

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου