Μπορείτε να μας βρείτε σε ένα ιστολόγιο για την ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΑΔΑ...ΕΛΛΗΝΩΝ ΠΑΛΙΓΓΕΝΕΣΙΑ 2 και ένα ιστολόγιο για την ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ...ΕΛΛΗΝΩΝ ΠΑΛΙΓΓΕΝΕΣΙΑ 3.Με τιμή,
Πελασγός και συνεργάτες


ΣΗΜΑΝΤΙΚΗ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ : Η "ΕΛΛΗΝΩΝ ΠΑΛΙΓΓΕΝΕΣΙΑ" ΠΕΡΝΑΕΙ ΣΕ ΦΑΣΗ ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΗΣ ΤΟΥ ΙΣΤΟΤΟΠΟΥ ΜΕ ΣΚΟΠΟ ΤΗΝ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΚΑΙ ΤΗ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ. ΜΕΙΝΕΤΕ ΣΥΝΤΟΝΙΣΜΕΝΟΙ.. ΣΥΝΤΟΜΑ...


«Το Γένος ποτέ δεν υποτάχθηκε στο Σουλτάνο! Είχε πάντα το Βασιλιά του, το στρατό του, το κάστρο του. Βασιλιάς του ο Μαρμαρωμένος Βασιλιάς, στρατός του οι Αρματωλοί και κλέφτες, κάστρα του η Μάνη και το Σούλι»

Θεόδωρος Κολοκοτρώνης

Πέμπτη 31 Μαΐου 2012

Ποιό είναι το βασικό μας πρόβλημα;Λύσεις!


Πέρι παιδείας

Είναι φανερό πιστεύω σε όλους εκείνους τους ανθρώπους  οι οποίοι δεν αντιμετωπίζουν επιφανειακά τα πράγματα πως το κύριο και ουσιαστικό πρόβλημα της Ελλάδος δεν είναι η οικονομία.
Θεωρώ πως το κύριο και ουσιαστικό πρόβλημα της πατρίδος μας, είναι η έλλειψη παιδείας, ο πνευματικός εξανδραποδισμός μεγάλου τμήματος του ελληνικού λαού, η χαμένη μας ελληνικότητα. Η κατάσταση αυτή δεν εμφανίσθηκε ξαφνικά, αλλά ήταν μια στοχευόμενη πολιτική από τους κυβερνόντες πολιτικούς υπαλλήλους της πλανητικής δικτατορίας αυτούς τους σύγχρονους κατοχικούς μαυραγορίτες ταγμένους στο νεοταξικό δόγμα χτυπήστε του έλληνες στη γλώσσα, στον πολιτισμό, στις αξίες και στην παράδοση τους διότι είναι λαός δυσκολοκυβέρνητος και οι οποίοι μας καλλιέργησαν ένα περιβάλλον επίπλαστης ευδαιμονίας με δανεικά για να τους συντηρούμε με τη σειρά μας στην εξουσία σε ένα φαύλο κύκλο. Αυτό ακριβώς το πρόβλημα είναι κυρίως που μας οδήγησε σε αυτήν την κατάσταση.


Εδώ και αρκετά χρόνια στο χώρο της παιδείας, με πολιτική εννοείται προτροπή και καθοδήγηση, αναλαμβάνουν καίριες θέσεις άνθρωποι που είτε εκ πεποιθήσεως έχουν μια εθνομηδενιστική ιδεολογία είτε λειτουργούν ως έμμισθα πιόνια των νεοταξικών κέντρων. Σε κάθε περίπτωση η δράση τους και σε συνδυασμό με ανάλογη δράση πολιτικών, δημοσιογράφων και διαφόρων μη κυβερνητικών οργανώσεων (οι οποίες λαμβάνουν περίεργες χρηματοδοτήσεις από ύποπτα κέντρα), έχει ως αποτέλεσμα τη σταδιακή μείωση της εθνικής συνείδησης και του φρονήματος ιδιαίτερα των νέων ανθρώπων. Αν στο ως άνω προσθέσουμε την ελλιπή χρηματοδότηση της παιδείας, τον έντονο τεχνοκρατισμό, την έλλειψη ανθρωπιστικού χαρακτήρα της εκπαίδευσης, αλλά και ένα σύστημα από το οποίο απουσιάζει η ευρύτερη καλλιέργεια του πνεύματος, της φαντασίας και της δημιουργικότητας, γίνεται αντιληπτό το μέγεθος του προβλήματος καθώς οικοδομείται μια κοινωνία σε σαθρά θεμέλια.
Κατόπιν όλων αυτών θα ήθελα να καταθέσω ορισμένες προτάσεις οι οποίες ενδεχομένως θα μπορούσαν να συμβάλλουν με θετικό τρόπο στη βελτίωση της παιδείας

Σχολικά κτίρια
Πρέπει να δοθεί πολύ μεγάλη προσοχή στο περιβάλλον μέσα στο οποίο
λειτουργεί η εκπαίδευση δηλαδή τα σχολικά κτίρια. Δυστυχώς πολλά
από αυτά παρουσιάζουν κατασκευαστικές φθορές με αποτέλεσμα να τα    καθιστούν επικίνδυνα για τη σωματική ακεραιότητα μαθητών και εκπαιδευτικών. Απαιτείται η άμεση επιδιόρθωση των ζημιών τόσο για την προστασία της υγείας όσο και για την ίδια τη μάθηση καθώς ένα όμορφο περιβάλλον σίγουρα καλυτερεύει τη ψυχική διάθεση

Εθνικός ύμνος
Η ανάκρουση του εθνικού ύμνου  και η ανύψωση της σημαίας κάθε πρωί δε θα πρέπει να γίνεται απλά ως ένα τελετουργικό γεγονός, αλλά να εντάσσεται στην επιταγή του συντάγματος για την καλλιέργεια της εθνικής συνειδήσεως

Μαθητική αναλογία
Η τωρινή αναλογία εκπαιδευτικού μαθητών είναι 1/25. Βέβαια στην πράξη η αναλογία αυτή σε πολλές περιπτώσεις αλλοιώνεται προς τα πάνω. Θα ήταν προτιμότερο η αναλογία αυτή να γίνει 1/20 ή 1/15 γιατί έχει αποδειχθεί πως όσο μικρότερη είναι αυτή η αναλογία τόσο πιο εύκολη είναι για τον εκπαιδευτικό η διδασκαλία και συνεπώς η μάθηση από τους μαθητές

Ένδυση
Η επαναφορά της σχολικής στολής για όλες της τάξεις θα δώσει περισσότερο ομαδικό πνεύμα και θα εκμηδενίσει τις ταξικές αντιθέσεις μέσα στο σχολείο

Μισθολόγιο εκπαιδευτικών
Ο μισθός των εκπαιδευτικών θα πρέπει να είναι ίσος με τους μισθούς των υπολοίπων δημοσίων υπαλλήλων του ίδιου εκπαιδευτικού επιπέδου και των ίδιων ετών εργασίας

Ακριτικές περιοχές
Η πατρίδα μας έχει τη γεωγραφική ιδιαιτερότητα των νησιών, αλλά και την ιδιαιτερότητα των παραμεθόριων περιοχών χέρσων και νησιωτικών λόγω του ότι δεν έχουμε και τους καλύτερους δυνατούς γείτονες. Θα ήταν πολύ χρήσιμο για να αντιμετωπιστεί η σημερινή απουσία εκπαιδευτικών στις περιοχές αυτές να δοθούν φορολογικές ελαφρύνσεις καθώς και η πληρωμή ενός ορισμένου αριθμού εισιτηρίων ετησίως.




Δημήτρης Νικολάκαινας - Ένας πολίτης
Βιολόγος


Συνεχίζεται..

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου